Justova zgodba

Potovanje v izjemno zgodovino: od leta 1930 svet švicarske kakovosti.

Svet švicarske kakovosti od leta 1930

 

Zgodba našega ustanovitelja Ulricha Jüstricha je epopeja, ki se je začela pred 90 leti v Švici in je skozi čas Justovo kakovost in vrednote ponesla po vsem svetu: to je uspeh, ki se je gradil desetletja in ki iz dneva v dan še raste.

Izberite obdobje
  • LETA 20/30
  • LETA 40/50
  • LETA 60/70
  • LETA 80/90/2000
  • LETA 2000/2022

Leta ’20-’30

1930

Leta 1930, po pomembni poklicni izkušnji v Argentini, se mladi in podjetni Ulrich Jüstrich vrne v svoj rojstni kraj, Walzenhausen v švicarskem kantonu Appenzell, da bi ponovno zagnal družinsko obrt, in sicer s proizvodnjo krtač, ki se prodajajo izključno na domu, od vrat do vrat.

1932

Z blagovno znamko »Just«, ki navezuje na priimek našega ustanovitelja, se okrepi podjetniški projekt Ulricha Jüstricha, tj. ponujati izdelke izvrstne kakovosti za dobro počutje ljudi in nego doma. Tako nastanejo prve krtače, ki jih je Just izdelal v Walzenhausnu, in njihova oblika se kot takrat še danes odseva v logotipu podjetja.

storia-2n (1)

1937

Vrhunska proizvodnja in iskreno zanimanje za potrebe ljudi: Justove vrednote so se zakoreninile že ob rojstvu podjetja. Zato je Ulrich izbral sistem direktne prodaje, ki ponuja dejanske priložnosti za delo in omogoča podajanje strasti, srčnosti in pozornosti. V nekaj letih je tako »svetovalcev za prodajo Just« že preko 100.

Leta ’40-’50

1940

Vedno bolj navdušen nad svojim projektom podarjanja dobrega počutja ljudem, prodoren in napreden genij Ulrich Jüstrich najde svojo največjo izrazno moč: ustvariti kozmetične izdelke na osnovi visoko kakovostnih naravnih sestavin, z navdihom na bujno švicarsko zemljo in njeno zeliščarsko tradicijo.

1948

Po poglobljenih študijah in raziskavah Just v nekaj letih potrdi proizvodnjo kozmetičnih izdelkov za dobro počutje vse družine. Začenši s prvimi izdelki za pripravo kopeli in nego las ter nog, se paleta izdelkov Just razširi in postane vedno bolj bogata in popolna. V domove izdelke vnaša ekipa 200 zastopnikov za prodajo, ambasadorjev takratnega slogana »Kar Just prinaša, je dobro«.

Leta ’60-’70

1960-66

60. leta prejšnjega stoletja se začnejo v znamenju evolucije: pri vodenju podjetja se Ulrichu pridruži druga generacija družine Jüstrich z Ernstom in Hansruedijem. V sredini desetletja se proizvodni obrati dodatno razširijo, medtem ko se Just odpravi čez švicarsko mejo do Nemčije z odprtjem specifične prodajne organizacije.

Leta ’80-’90-2000

1984

Just dospe do Avstrije in Italije. Prav slednja, ki kasneje postane vodilni Justov trg v svetu, predstavlja okvir nove zgodbe izjemnega uspeha.
Just Italia svoj sedež postavi v Veroni s pomočjo štirih, prav tako kot Ulrich Jüstrich pogumnih in naprednih podjetnikov, to so Angelo Salvatori, Graziella Zanini, Claudio Hoelbling in Adriano Novarina. Izdelki Just, ki se prodajajo preko predstavitev na domu, ki jih vodijo svetovalci Just, in posebej Olje 31 začenjajo kmalu dosegati izjemno in rastoče odobravanje.

1989-1997

Zadnja leta 20. stoletja so v znamenju novih etap ozemeljskega širjenja: prve so ZDA, kjer je Just s podjetjem Suisse Just America prisoten od leta 1989, sledi Argentina leta 1995 s proizvodnim obratom za oskrbo južnoameriškega trga, v drugi polovici 90. let pa sta na vrsti Madžarska in Slovenija.
Prav slovenski trg predstavlja prvo etapo mednarodne širitve podjetja Just Italia, ki bo v prihodnjih letih nadaljevalo z uspešnim prečkanjem državnih meja.

2000 – 2022

2002

Vodenju družinskega podjetja se pridruži tretja generacija družine Jüstrich z Marcelom in Hansuelijem Jüstrichom

2005

Preko mreže približno 60.000 svetovalk in svetovalcev se izdelki Just širijo po vsem svetu in dosegajo tudi afriške in japonske trge.

2013

S sedeža naše proizvodnje v Švici izdelki dnevno potujejo v preko 30 držav sveta in s pomočjo navdušenja polnih svetovalk in svetovalcev vstopajo v domove milijonov družin.

Iz sedeža podjetja v Novi Gorici potujejo izdelki po celi Sloveniji v domove številnih uporabnikov potom naših svetovalk, ki z dneva v dan ohranjajo obljubo o dobrem počutju in le to prenašajo na vas uporabnike.

2016

V septembru 2016 je podjetje Natural Just praznovalo 20. obletnico, vsa ta leta pa je ohranjalo zvestobo in tradicijo.